Povrat
Jeste li primili robu koja vam se ne sviđa? Nešto ne odgovara? Ne brinite, takve se stvari događaju. Narudžbu možete besplatno vratiti u roku od 30 dana.
Postupak povrata
- Neiskorištene proizvode stavite u originalnu kutiju zajedno s fakturom.
- Zapakirajte kutiju za cipele u veću kutiju ili drugi materijal za pakiranje kako se ne bi oštetila u transportu. Nemojte lijepiti traku izravno na kutiju za cipele jer će to obezvrijediti proizvod.
- Ovdje možete izraditi naljepnicu za besplatan povrat. Nakon što ispunite sve svoje podatke, uključujući broj narudžbe, dobit ćete najbliže mjesto za odlaganje. Samo zalijepite naljepnicu na vanjsku kutiju za otpremu i vratite! Slobodno nas kontaktirajte za dodatne informacije.Footshop Sklad
U tabulky 3020, hala X
193 00 Prague 20
Czech RepublicVažna obavijest- GLS trenutno ne može primati pošiljke putem GLS Box, potrebno je otići u klasični ParcelShop i prodati pošiljku djelatniku koji će Vam izdati potvrdu. U GLS pretrazi moguće je filtrirati samo GLS Parcel Shop.
- U slučaju da je pošiljka ili njezin dio stigao oštećen, ili ste primili krivi proizvod, odmah nas kontaktirajte putem e-maila ili telefona.
- Prilikom slanja robe ne zaboravite zatražiti potvrdu o slanju od prijevoznika
- Povrat novca ćete dobiti u roku od 14 radnih dana.
Uvjeti povrata
- Proizvodi moraju biti vraćeni u roku od 30 dana od primitka.
- Proizvodi moraju biti neiskorišteni i sposobni za daljnju prodaju.
- Proizvodi moraju biti zapakirani u originalnu ambalažu, koja se ne smije obezvrijediti. (Na primjer, lijepljenjem ljepljivom trakom, u svrhu transporta)
- Proizvode ne smijete ni na koji način oštetiti.
Naš savjet
U vašem interesu, preporučujemo da zadržite potvrdu od prijevoznika dok ne potvrdimo primitak vraćenog artikla. Ako se paket izgubi ili ošteti u transportu, moći ćete zatražiti paket uz dostavnicu i dobiti svoj novac natrag.